Педагог як суб’єкт полікультурного середовища

Якса, Н. В. (2010) Педагог як суб’єкт полікультурного середовища. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). pp. 64-67.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (134kB) | Preview

Abstract

Обговорюється міжкультурний підхід до професійної підготовки вчителя, однією з головних особливостей якого є формування в майбутніх педагогів міжкультурної професійної компетентності, яка розкривається в цілісному уявленні про сучасний світ та освіту, у залученні до культурної світової спадщини, визнанні рівності і позитивних рис всіх культур і права на культурну самобутність, посиленні ролі вчителя як посередника у спілкуванні учнів з іншомовною культурою.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 23 Jun 2010 07:52
Last Modified: 14 Aug 2015 21:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4254

Actions (login required)

View Item View Item