Соціальна перцепція як важливий фактор навчально-виховного процесу

Лизун, І. Ф. (2010) Соціальна перцепція як важливий фактор навчально-виховного процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). pp. 155-158.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (142kB) | Preview

Abstract

У статті досліджено особливості сприймання, розуміння та оцінки педагогом особистості вихованця. Розкрито стійкі та однозначні категорії соціальної перцепції для позначення зовнішнього вигляду і поведінки людини, яку пізнають. Охарактеризовано механізми взаєморозуміння: ідентифікація, емпатія, рефлексія. Зауважено, що у навчально-виховному процесі важливе місце належить взаєморозумінню і взаємопізнанню двох об'єктів: педагога та вихованця.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 23 Jun 2010 09:37
Last Modified: 14 Aug 2015 21:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4277

Actions (login required)

View Item View Item