Проектувальні вміння майбутнього фахівця гуманітарного спрямування в системі педагогічного проектування: теоретичні та методологічні засади проблеми

Романюк, Я. В. (2010) Проектувальні вміння майбутнього фахівця гуманітарного спрямування в системі педагогічного проектування: теоретичні та методологічні засади проблеми. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). pp. 200-204.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (147kB) | Preview

Abstract

У статті подано теоретичний аналіз проблеми педагогічного проектування в контексті професійної підготовки і діяльності інженера-педагога. Представлено головні стадії педагогічного проектування; виявлено взаємозалежність і взаємозумовленість проектування, педагогічного проектування й проектувальних умінь майбутніх інженерів-педагогів у процесі фахової підготовки.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 24 Jun 2010 09:33
Last Modified: 14 Aug 2015 21:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4287

Actions (login required)

View Item View Item