Острозькі вчительські курси і їхнє значення для чеського шкільництва

Умінський, С. А. (2010) Острозькі вчительські курси і їхнє значення для чеського шкільництва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). pp. 205-208. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (135kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається аналітична побудова базисного вивчення різнопланових дисциплін у середовищі двомовності, яка стала підґрунтям для систематичного навчання у чеських школах. Крім того, подано історичний аналіз, матеріальну ґенезу і юридичну специфіку навчання чеських педагогів. Також висвітлено параметри впливу музики і релігії на виховання чеського вчительства у середовищі історично поєднаних, однак усе ж таки відмінних націй; порівняльні характеристики функціонального ставлення до чеських емігрантів, керуючись різними часовими рамками; рівневі умови вирішення практичних завдань на основі реальних історичних фактів.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LA History of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 24 Jun 2010 09:41
Last Modified: 05 Oct 2015 08:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4289

Actions (login required)

View Item View Item