Цілісно-системний підхід до аналізу педагогічної творчості

Вознюк, О. В. (2010) Цілісно-системний підхід до аналізу педагогічної творчості. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). pp. 40-43. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (133kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовується цілісно-системний, синергетичний підхід до аналізу педагогічної творчості. Показується, що творчій діяльності притаманні синергетичні риси, тому творчий педагог виявляє феномен творчої багатомірності, коли окремий талант вчителя складається із суми його талантів, коли цей вчитель спроможний поєднувати різні когнітивні стратегії, стилі діяльності та риси характеру.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 09 Nov 2010 09:02
Last Modified: 14 Aug 2015 21:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4370

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics