Інтеграція інфомедійної грамотності в освітній процес: виклики, можливості та перспективи

Вітвицька С. С., Танська В. В. (2025) Інтеграція інфомедійної грамотності в освітній процес: виклики, можливості та перспективи. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (51). С. 326–336. ISSN 2786-4952

[img]
Preview
Текст
Download (373kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 29 Трав 2025 08:16
Оновлення: 29 Трав 2025 08:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43949

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу