Теоретико-методологічний аналіз основних наукових підходів до проблеми соціального виховання

Товщик, С. А. (2010) Теоретико-методологічний аналіз основних наукових підходів до проблеми соціального виховання. Теоретико-методологічний аналіз основних наукових підходів до проблеми соціального виховання // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота». (19). pp. 236-239.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (175kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто основні теоретичні підходи до феномену соціального виховання, визначення змісту соціального виховання як складової процесу соціалізації особистості. Соціальне виховання визначається як варіативна модель особистісного розвитку індивіда в системі взаємодій соціальних інститутів та окремого суб’єкта соціалізації.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social Technologies
Depositing User: Лаборант Анна Миколаївна Негрій
Date Deposited: 22 Nov 2010 11:05
Last Modified: 30 Aug 2015 07:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4447

Actions (login required)

View Item View Item