Розв’язання проблем соціалізації особистості шляхом створення ситуацій "інтелектуального протистояння" на уроках української мови в початкових класах

Коротка, А. В. (2003) Розв’язання проблем соціалізації особистості шляхом створення ситуацій "інтелектуального протистояння" на уроках української мови в початкових класах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 38-40.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (125kB) | Перегляд

Опис

Розглянуто можливість використання різноаспектного підходу щодо вивчення граматичної категорії відмінка іменника в курсі української мови початкової школи для формування уміння переконливо і тактовно доводити свою думку в процесі реалізації ситуації "інтелектуального протистояння".

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Користувач, що депонує: С.В. Лінійчук
Дата внесення: 11 Лист 2008 11:23
Останні зміни: 14 Серп 2015 18:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/455

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу