Теоретичні засади формування професійно-педагогічної компетентності медичних сестер сімейної медицини як провідної умови медсестринської діяльності

Шарлович З. П. (2010) Теоретичні засади формування професійно-педагогічної компетентності медичних сестер сімейної медицини як провідної умови медсестринської діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). С. 199–202. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (137kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано сутність професійної та педагогічної компетентностей як необхідної складової професійної підготовки медичних сестер загальної практики - сімейної медицини, наукові підходи до визначення їх змісту, структури, формування у процесі неперервної медичної освіти. Пласт проблем e сімейній медицині вимагає детального дослідження та впровадження сучасних наукових та навчальних технологій з метою модернізації медичної галузі та медсестринства, зокрема.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: R Медицина > RT Медсестринство
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 01 Бер 2011 10:41
Оновлення: 02 Жовт 2015 20:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4623

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу