Теоретичні засади формування професійно-педагогічної компетентності медичних сестер сімейної медицини як провідної умови медсестринської діяльності

Шарлович, З. П. (2010) Теоретичні засади формування професійно-педагогічної компетентності медичних сестер сімейної медицини як провідної умови медсестринської діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). pp. 199-202. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (137kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано сутність професійної та педагогічної компетентностей як необхідної складової професійної підготовки медичних сестер загальної практики - сімейної медицини, наукові підходи до визначення їх змісту, структури, формування у процесі неперервної медичної освіти. Пласт проблем e сімейній медицині вимагає детального дослідження та впровадження сучасних наукових та навчальних технологій з метою модернізації медичної галузі та медсестринства, зокрема.

Item Type: Article
Subjects: R Medicine > RT Nursing
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 01 Mar 2011 10:41
Last Modified: 02 Oct 2015 20:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4623

Actions (login required)

View Item View Item