Синтаксичні прояви зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях

Топачевський, С. К. (2010) Синтаксичні прояви зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). pp. 231-234.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (149kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається синтаксичний прояв тактики зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях, яка є одним із проявів інтерперсональної етикетизації рекламного дискурсу. Синтаксичні особливості рекламного дискурсу досліджуються з точки зору їх формально-семантичної організації, прагматичної сили і пунктуаційного оформлення.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 01 Mar 2011 10:54
Last Modified: 14 Aug 2015 22:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4630

Actions (login required)

View Item View Item