Перевірка ефективності технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами навчальних ситуацій

Сідун, М. М. (2010) Перевірка ефективності технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами навчальних ситуацій. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). pp. 121-126.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (164kB) | Preview

Abstract

У статті досліджено роль технології моделювання навчальних ситуацій у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи; представлені результати експериментальної перевірки вищезгаданої технології та доведена її ефективність, в результаті чого навчальні ситуації повинні знайти активне використання в підручниках.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 15 Apr 2011 08:39
Last Modified: 14 Aug 2015 22:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4673

Actions (login required)

View Item View Item