Сідун, М. М. (2010) Перевірка ефективності технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами навчальних ситуацій. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). pp. 121-126.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (164kB) | Preview |
Abstract
У статті досліджено роль технології моделювання навчальних ситуацій у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи; представлені результати експериментальної перевірки вищезгаданої технології та доведена її ефективність, в результаті чого навчальні ситуації повинні знайти активне використання в підручниках.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Depositing User: | Л. А. Лупаренко |
Date Deposited: | 15 Apr 2011 08:39 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 22:17 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4673 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |