Категоріальний аналіз поняття "якість практичної підготовки вчителів"

Новицька, Т. Л. (2010) Категоріальний аналіз поняття "якість практичної підготовки вчителів". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). pp. 154-157.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (148kB) | Preview

Abstract

У статті подано категоріальний аналіз проблеми якості практичної підготовки майбутніх учителів інформатики, проаналізовано поняття "якість", "якість освіти", "підготовка", "практична підготовка". Обґрунтована актуальність проблеми оцінювання якості вищої освіти. Показана складність, багатоаспектність категорії "якість". Встановлено взаємозв’язок між поняттями "якість" та "якість освіти". Розглянуто поняття "якість підготовки". Сформульовано означення практичної підготовки.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 15 Apr 2011 09:00
Last Modified: 14 Aug 2015 22:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4680

Actions (login required)

View Item View Item