Професійний соціокультурний портфель як засіб діагностики рівня сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур

Калінін, В. О. (2004) Професійний соціокультурний портфель як засіб діагностики рівня сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). pp. 125-128.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються можливості використання професійного соціокультурного портфеля як засобу діагностики рівня сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя в стінах ВНЗ, визначаються його функції та зміст.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics
Depositing User: О.В. Роговченко
Date Deposited: 09 Dec 2008 10:57
Last Modified: 14 Aug 2015 13:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/475

Actions (login required)

View Item View Item