Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку

Дубасенюк, О. А. and Антонова, О. Є. and Вітвицька, С. С. and Сидорчук, Н. Г. and Спірін, О. М. and Якса, Н. В. (2008) Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. Other. Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (2MB) | Preview

Abstract

У монографії представлено сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти. На основі системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, компетентнісного підходів, полікультурної парадигми розкриваються особливості педагогічної діяльності; педагогічна освіта розглядається як процес професійного та соціального становлення особистості майбутнього педагога в умовах прискоренної глобальної інтеграції у світове співтовариство. Монографія адресована науковцям, студентам, магістрантам аспірантам, докторантам, викладачам вищих навчальних педагогічних закладів.

Item Type: Monograph (Other)
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Unnamed user with email apocalypsys2012@yandex.ru
Date Deposited: 09 Jun 2011 06:38
Last Modified: 07 Mar 2016 01:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5003

Actions (login required)

View Item View Item