Дидактичні принципи побудови методичного комплексу для диференційованого навчання основ алгоритмізації та програмування в курсі інформатики в шкільних закладах нового типу

Кривонос, О. М. (2004) Дидактичні принципи побудови методичного комплексу для диференційованого навчання основ алгоритмізації та програмування в курсі інформатики в шкільних закладах нового типу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). pp. 58-61.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (117kB) | Preview

Abstract

Розглянуто можливість використання модульно-рейтингового навчання, при вивченні основ алгоритмізації та програмування в шкільному курсі інформатики.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science
Depositing User: М.В. Луцик
Date Deposited: 14 Oct 2008 09:25
Last Modified: 14 Aug 2015 13:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/501

Actions (login required)

View Item View Item