Етнокультурні особливості вербальних та невербальних засобів реалізації апеляцій в англомовній рекламі брендів країн східної африки

Моісеєнко О. Ю. (2011) Етнокультурні особливості вербальних та невербальних засобів реалізації апеляцій в англомовній рекламі брендів країн східної африки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (56). С. 131–135.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (148kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена розгляду етнокультурних особливостей вербальних та невербальних засобів реалізації в англомовному рекламному дискурсі Східної Африки апеляцій до патріотизму, до людей похилого віку, молоді та апеляцій до сімейних цінностей. Виявлено, що в культурно-диференційованому рекламному дискурсі знаходять своє відображення культурні цінності певної лінгвокультури.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > PE Англійська мова
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 16 Черв 2011 08:30
Оновлення: 14 Серп 2015 22:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5041

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу