Етнокультурні особливості вербальних та невербальних засобів реалізації апеляцій в англомовній рекламі брендів країн східної африки

Моісеєнко, О. Ю. (2011) Етнокультурні особливості вербальних та невербальних засобів реалізації апеляцій в англомовній рекламі брендів країн східної африки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (56). с. 131-135.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (148kB) | Перегляд

Опис

Стаття присвячена розгляду етнокультурних особливостей вербальних та невербальних засобів реалізації в англомовному рекламному дискурсі Східної Африки апеляцій до патріотизму, до людей похилого віку, молоді та апеляцій до сімейних цінностей. Виявлено, що в культурно-диференційованому рекламному дискурсі знаходять своє відображення культурні цінності певної лінгвокультури.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > PE Англійська мова
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 16 Черв 2011 08:30
Останні зміни: 14 Серп 2015 22:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5041

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу