Етнокультурні особливості вербальних та невербальних засобів реалізації апеляцій в англомовній рекламі брендів країн східної африки

Моісеєнко, О. Ю. (2011) Етнокультурні особливості вербальних та невербальних засобів реалізації апеляцій в англомовній рекламі брендів країн східної африки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (56). pp. 131-135.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (148kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена розгляду етнокультурних особливостей вербальних та невербальних засобів реалізації в англомовному рекламному дискурсі Східної Африки апеляцій до патріотизму, до людей похилого віку, молоді та апеляцій до сімейних цінностей. Виявлено, що в культурно-диференційованому рекламному дискурсі знаходять своє відображення культурні цінності певної лінгвокультури.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > PE English
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 16 Jun 2011 08:30
Last Modified: 14 Aug 2015 22:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5041

Actions (login required)

View Item View Item