Компетентнісний та професіографічний підходи до побудови професіограми магістра освіти

Вітвицька, С. С. (2011) Компетентнісний та професіографічний підходи до побудови професіограми магістра освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). pp. 52-58.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (214kB) | Preview

Abstract

У статті аналізуються професіографічний і компетентнісний підходи до побудови професіограми – моделі магістра освіти. Подається авторський погляд на взаємозв’язок та ієрархію понять "компетенція", "компетентність", "готовність до педагогічної діяльності", "майстерність" та "професіналізм педагога". Визначаються компоненти професіграми магістра освіти, компетентності та компетенції необхідні випускникові магістратури.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 26 Oct 2011 07:51
Last Modified: 14 Aug 2015 23:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5238

Actions (login required)

View Item View Item