Поняття професіоналізму вчителя в психологічній і педагогічній літературі

Піжук, Ю. М. (2011) Поняття професіоналізму вчителя в психологічній і педагогічній літературі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). pp. 139-142.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (138kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовані наявні психологічні й педагогічні дослідження проблеми професіоналізму. Визначені можливі шляхи формування основ професіоналізму майбутнього вчителя в процесі його професійної підготовки. Виявлено та проаналізовано компоненти педагогічного професіоналізму. Обгрунтовано, що в професійній підготовці вчителя мають переважати пошук нестандартних ситуацій, імпровізація, емоційна відкритість, гнучкість думки, багатство доцільних виховних прийомів, допустимі ризики в способах виховного впливу.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 02 Nov 2011 09:47
Last Modified: 14 Aug 2015 23:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5266

Actions (login required)

View Item View Item