Особливості виразного читання умовно-асоціативної прози В. Шевчука в 11 класі (На прикладі Виконавського аналізу уривка з новели «Панна Сотниківна»)

Герасимов, Ю. О. (2010) Особливості виразного читання умовно-асоціативної прози В. Шевчука в 11 класі (На прикладі Виконавського аналізу уривка з новели «Панна Сотниківна»). Волинь-Житомирщина (20). pp. 335-341.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (198kB) | Preview

Abstract

У статті показані сучасні підходи до аналізу тексту, що відкривають його художньо-естетичну цінність. Виконавський аналіз уривку новели В. Шевчука „Панна сотниківна” пропонується розглядати на уроці літератури в 11 класі як спосіб поглибленої роботи над текстом, а також як фактор естетичного збагачення учнів-виконавців.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
P Language and Literature > PG Slavic, Baltic, Albanian languages and literature > Ukrainian
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian and foreign literature and methods of their teaching
Depositing User: Виктория Игоревна Пустохина
Date Deposited: 05 Dec 2011 08:51
Last Modified: 14 Aug 2015 23:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5368

Actions (login required)

View Item View Item