Горбунова, В. В., Степанюк, І. А.
(2009)
Оптимізація педагогічної взаємодії засобами транзактного аналізу.
Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 1. / за ред. О.Л.Музики, В.О. Климчука. (1).
с. 63-66.
Опис
В результаті дослідження була розроблена поетапна структура програми оптимізації педагогічної взаємодії. У нашому дослідженні здійснена спроба впровадження елементів ціннісної підтримки у навчально-виховний процес соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка. В основі програми – окремі елементи транзактного аналізу (поняття контракту як системи явних вербалізованих і неявних очікувань та використання поглажувань з метою заохочення бажаної діяльності клієнтів в процесі психотерапії), а також теоретичні ідеї та практичні наробки О.Л. Музики (програма ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості “Три кроки”).
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
оптимізація педагогічної взаємодії, викладач, студенти, транзактний аналіз, психологічний контракт; оптимизация педагогического взаимодействия, преподаватель, студенты, транзактный анализ, психологический контракт; optimization of pedagogical interaction, teacher, students, tranzaktnyy analysis, the psychological contract. |
Теми: |
B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: |
Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: |
асистент Інна Андріївна Степанюк
|
Дата внесення: |
12 Груд 2011 08:16 |
Останні зміни: |
14 Серп 2015 23:20 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5488 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |