Горбунова, В. В., Степанюк, І. А.
(2009)
Оптимізація педагогічної взаємодії засобами транзактного аналізу.
Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 1. / за ред. О.Л.Музики, В.О. Климчука. (1).
pp. 63-66.
Abstract
В результаті дослідження була розроблена поетапна структура програми оптимізації педагогічної взаємодії. У нашому дослідженні здійснена спроба впровадження елементів ціннісної підтримки у навчально-виховний процес соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка. В основі програми – окремі елементи транзактного аналізу (поняття контракту як системи явних вербалізованих і неявних очікувань та використання поглажувань з метою заохочення бажаної діяльності клієнтів в процесі психотерапії), а також теоретичні ідеї та практичні наробки О.Л. Музики (програма ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості “Три кроки”).
Item Type: |
Article
|
Uncontrolled Keywords: |
оптимізація педагогічної взаємодії, викладач, студенти, транзактний аналіз, психологічний контракт; оптимизация педагогического взаимодействия, преподаватель, студенты, транзактный анализ, психологический контракт; optimization of pedagogical interaction, teacher, students, tranzaktnyy analysis, the psychological contract. |
Subjects: |
B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
Divisions: |
Faculty of Socio-Psychological > Department of General, Developmental and Educational Psychology |
Depositing User: |
асистент Інна Андріївна Степанюк
|
Date Deposited: |
12 Dec 2011 08:16 |
Last Modified: |
14 Aug 2015 23:20 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5488 |
Actions (login required)
 |
View Item |