Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Оптимізація педагогічної взаємодії засобами транзактного аналізу

Горбунова В. В., Степанюк І. А. (2009) Оптимізація педагогічної взаємодії засобами транзактного аналізу. Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 1. / за ред. О.Л.Музики, В.О. Климчука. (1). С. 63–66.

[thumbnail of тези_бакалаврської_роботи.pdf]
Preview
PDF
тези_бакалаврської_роботи.pdf

Завантажити (103kB) | Preview

Анотація

В результаті дослідження була розроблена поетапна структура програми оптимізації педагогічної взаємодії. У нашому дослідженні здійснена спроба впровадження елементів ціннісної підтримки у навчально-виховний процес соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка. В основі програми – окремі елементи транзактного аналізу (поняття контракту як системи явних вербалізованих і неявних очікувань та використання поглажувань з метою заохочення бажаної діяльності клієнтів в процесі психотерапії), а також теоретичні ідеї та практичні наробки О.Л. Музики (програма ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості “Три кроки”).

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: оптимізація педагогічної взаємодії, викладач, студенти, транзактний аналіз, психологічний контракт; оптимизация педагогического взаимодействия, преподаватель, студенты, транзактный анализ, психологический контракт; optimization of pedagogical interaction, teacher, students, tranzaktnyy analysis, the psychological contract.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 301 не знайдено.
Дата подачі: 12 Груд 2011 08:16
Оновлення: 14 Серп 2015 23:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5488

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу