Оптимізація педагогічної взаємодії засобами транзактного аналізу

Горбунова, В. В., Степанюк, І. А. (2009) Оптимізація педагогічної взаємодії засобами транзактного аналізу. Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 1. / за ред. О.Л.Музики, В.О. Климчука. (1). pp. 63-66.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (103kB) | Preview

Abstract

В результаті дослідження була розроблена поетапна структура програми оптимізації педагогічної взаємодії. У нашому дослідженні здійснена спроба впровадження елементів ціннісної підтримки у навчально-виховний процес соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка. В основі програми – окремі елементи транзактного аналізу (поняття контракту як системи явних вербалізованих і неявних очікувань та використання поглажувань з метою заохочення бажаної діяльності клієнтів в процесі психотерапії), а також теоретичні ідеї та практичні наробки О.Л. Музики (програма ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості “Три кроки”).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: оптимізація педагогічної взаємодії, викладач, студенти, транзактний аналіз, психологічний контракт; оптимизация педагогического взаимодействия, преподаватель, студенты, транзактный анализ, психологический контракт; optimization of pedagogical interaction, teacher, students, tranzaktnyy analysis, the psychological contract.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of General, Developmental and Educational Psychology
Depositing User: асистент Інна Андріївна Степанюк
Date Deposited: 12 Dec 2011 08:16
Last Modified: 14 Aug 2015 23:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5488

Actions (login required)

View Item View Item