Референтно-ціннісні детермінанти розвитку професійних здібностей майбутніх психологів

Степанюк, І. А. (2010) Референтно-ціннісні детермінанти розвитку професійних здібностей майбутніх психологів. Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 2. / за ред. О.Л. Музики, В.О. Климчука (2). pp. 53-55.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (56kB) | Preview

Abstract

У дослідженні ми висунули припущення, що розвиток професійних здібностей майбутніх психологів розгортається у ціннісному просторі референтних осіб, і усвідомлення індивідуально-психологічних особливостей значимих людей як їх ціннісних характеристик може сприяти або сповільнювати розвиток професійних здібностей студентів. З цією метою нами була розроблена психосемантична процедура, в якій поєднувались елементи методики вивчення динаміки здібностей (МВДЗ) О.Л. Музики, модифіковані репертуарні решітки Дж. Келлі та оціночна матриця; для обробки результатів дослідження був використаний факторний аналіз.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійні здібності, детермінанти розвитку професійних здібностей, майбутні психологи, референтні особи; профессиональные способности, детерминанты развития профессиональных способностей, будущие психологи, референтные лица; professional skills, determinants of professional skills, future psychologists, reference persons.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: асистент Інна Андріївна Степанюк
Date Deposited: 12 Dec 2011 08:16
Last Modified: 14 Aug 2015 23:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5489

Actions (login required)

View Item View Item