Розвиток самооцінки здібностей у молодшому шкільному віці

Загурська, І. С. (2010) Розвиток самооцінки здібностей у молодшому шкільному віці. Практична психологія та соціальна робота (10). pp. 14-21.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (416kB) | Preview

Abstract

В статті розглядається проблема розвитку самооцінки здібностей в учбовій діяльності молодших школярів. На основі результатів дослідження залежності самооцінки від атрибуції успішності відносно старанності та здібностей виокремлено такі форми самооцінки: самооцінка старанності, самооцінка вміння відтворювати зразок, некритично-наслідувальна самооцінка власних здібностей. В статье рассматривается проблема развития самооценки способностей в учебной деятельности младших школьников. На основании результатов исследования зависимости самооценки от атрибуции успеваемости относительно старательности и способностей выделено такие формы самооценки: самооценка старательности, самооценка умения воспроизводить образец, некритически-подражательная самооценка собственных способностей.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: самооцінка здібностей, самооцінка старанності, атрибуція учбової успішності самооценка способностей, самооценка старательности, атрибуция учебной успеваемости
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: доцент Інна Загурська
Date Deposited: 12 Dec 2011 08:15
Last Modified: 14 Aug 2015 23:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5493

Actions (login required)

View Item View Item