Об’єкти, функції і види контролю навчальних досягнень учнів

Буханевич, Н. В. (2007) Об’єкти, функції і види контролю навчальних досягнень учнів. Модернізація вищої освіти у контексті євро інтегральних процесів. с. 299-303.

[img]
Перегляд
Text
Download (155kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовані об’єкти, функції і види контролю, рівні та принципи здійснення контролю навчальних досягнень учнів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Контроль, навчальних досягнення
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Користувач, що депонує: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Дата внесення: 26 Груд 2011 08:20
Останні зміни: 14 Серп 2015 23:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5618

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу