Методологічні аспекти різнорівневого формування знань і вмінь студентів

Спірін О. М. (2003) Методологічні аспекти різнорівневого формування знань і вмінь студентів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). pp. 126-129.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (118kB) | Preview

Abstract

Розглянуто окремі філософські теорії, психолого-педагогічні ідеї, концепції, дидактичні закономірності та принципи, які виступають методологічною основою різнорівневого формування знань і вмінь.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: Н.М. Костючек
Date Deposited: 08 Dec 2008 12:23
Last Modified: 14 Aug 2015 18:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/564

Actions (login required)

View Item View Item