Вербовська, О. С. (2011) Мовна репрезентація адресанта та адресата у слоганах німецькомовних рекламних оголошень. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. pp. 55-57.
This is the latest version of this item.
|
Text
Download (515kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature > PD Germanic languages |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature |
Depositing User: | завідувач С. О. Гавриловський |
Date Deposited: | 14 Jan 2012 13:12 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 23:36 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5760 |
Available Versions of this Item
- Мовна репрезентація адресанта та адресата у слоганах німецькомовних рекламних оголошень. (deposited 14 Jan 2012 13:12) [Currently Displayed]
Actions (login required)
![]() |
View Item |