Мовна репрезентація адресанта та адресата у слоганах німецькомовних рекламних оголошень

Вербовська, О. С. (2011) Мовна репрезентація адресанта та адресата у слоганах німецькомовних рекламних оголошень. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. pp. 55-57.

This is the latest version of this item.

[img]
Preview
Text
Download (515kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > PD Germanic languages
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature
Depositing User: завідувач С. О. Гавриловський
Date Deposited: 14 Jan 2012 13:12
Last Modified: 14 Aug 2015 23:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5760

Available Versions of this Item

  • Мовна репрезентація адресанта та адресата у слоганах німецькомовних рекламних оголошень. (deposited 14 Jan 2012 13:12) [Currently Displayed]

Actions (login required)

View Item View Item