Мовна репрезентація адресанта та адресата у слоганах німецькомовних рекламних оголошень

Вербовська, О. С. (2011) Мовна репрезентація адресанта та адресата у слоганах німецькомовних рекламних оголошень. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 55-57.

Це - остання версія цього елементу.

[img]
Перегляд
Text
Download (515kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > PD Німецькі мови
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 14 Січ 2012 13:12
Останні зміни: 14 Серп 2015 23:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5760

Доступні версії цього елементу

  • Мовна репрезентація адресанта та адресата у слоганах німецькомовних рекламних оголошень. (deposited 14 Січ 2012 13:12) [Представлено на екрані]

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу