Граматичні особливості заголовків англомовного рекламного дискурсу

Десюк Ю. О. (2011) Граматичні особливості заголовків англомовного рекламного дискурсу. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. С. 106–108.

[img]
Preview
Текст
Download (360kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 16 Січ 2012 10:13
Оновлення: 14 Серп 2015 23:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5764

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу