Климова, К. Я. (1999) Роль педагогічної гри у розкритті й удосконаленні мовленнєвих здібностей майбутніх учителів початкових класів в умовах діалектного оточення. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3). pp. 64-66. ISSN 2076-6173
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (107kB) | Preview |
Abstract
Керуючись власним досвідом роботи над подоланням діалектних помилок у мовленні студентів і сучасними досягненнями лінгводидактики, автор статті ілюстративно доводить, що педагогічний тренінг є одним з ефективних засобів впровадження гнучких педагогічних технологій у методику формування мовної особисто-сті майбутнього вчителя початкових класів
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education L Education > L Education (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language |
Depositing User: | В.В. Васильчук |
Date Deposited: | 09 Dec 2008 11:05 |
Last Modified: | 14 Feb 2016 08:26 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/580 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |