Роль педагогічної гри у розкритті й удосконаленні мовленнєвих здібностей майбутніх учителів початкових класів в умовах діалектного оточення

Климова, К. Я. (1999) Роль педагогічної гри у розкритті й удосконаленні мовленнєвих здібностей майбутніх учителів початкових класів в умовах діалектного оточення. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3). pp. 64-66. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (107kB) | Preview

Abstract

Керуючись власним досвідом роботи над подоланням діалектних помилок у мовленні студентів і сучасними досягненнями лінгводидактики, автор статті ілюстративно доводить, що педагогічний тренінг є одним з ефективних засобів впровадження гнучких педагогічних технологій у методику формування мовної особисто-сті майбутнього вчителя початкових класів

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: В.В. Васильчук
Date Deposited: 09 Dec 2008 11:05
Last Modified: 14 Feb 2016 08:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/580

Actions (login required)

View Item View Item