Невербальні чинники імпліцитної інформації англомовного рекламного дискурсу

Коновальчук М. І. (2011) Невербальні чинники імпліцитної інформації англомовного рекламного дискурсу. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. С. 155–157.

[img]
Preview
Текст
Download (519kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 12 Січ 2012 21:47
Оновлення: 14 Серп 2015 23:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5831

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу