Москвіна, Т. П. (2011) Технології соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями. Професійно-компетентнісне становлення майбутніх педагогів початкової та дошкільної освіти у ВНЗ. pp. 43-47.
|
Text
Download (390kB) | Preview |
Abstract
В статті наголошується на тому, що забезпечення оптимальних умов виховання і навчання дітей з порушеннями розвитку і дітей з обмеженими можливостями для кращої підготовки їх до самостійного активного суспільного життя в нормальному соціальному оточенні є важливою соціальною та педагогічною проблемою.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | розвиток особистості, інтеграція, родинне виховання |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education |
Depositing User: | лаборант Ірина Гогола |
Date Deposited: | 16 Jan 2012 08:08 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 23:48 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5864 |
Actions (login required)
View Item |