Модель полікультурної освіти як соціальної інновації в контексті реальних процесів міжкультурної взаємодії

Саух, П. Ю. (2011) Модель полікультурної освіти як соціальної інновації в контексті реальних процесів міжкультурної взаємодії. Креативна педагогіка (4). pp. 35-43.

[img]
Preview
Text
Download (265kB) | Preview

Abstract

У статті, на основі аналізу сучасних турболентних процесів міжкультурної взаємодії, обґрунтовується ідея так званої культурної глобалізації, яка заперечує можливість повного подолання культурної різноманітності. У зв’язку з цим розкриті реальні можливості теорії мультикультуралізму й обґрунтована практична неспроможність його освітянських стратегій. Запропонована нова модель полікультурної освіти, що будується на алгоритмі демократично-егалітарної політики, центром якої є життєдайна парадигма особистості.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: полікультурна освіта, соціальні інновації, міжкультурна взаємодія, культурне розмаїття, демократична егалітарна політика, парадигма особистості
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of History > Department of Philosophy and Political Science
Depositing User: В. М. Заглада
Date Deposited: 20 Jan 2012 09:47
Last Modified: 14 Aug 2015 23:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5956

Actions (login required)

View Item View Item