Формування художньо-аналітичних умінь у майбутніх учителів музики на заняттях спецкурсу „Інтеграція дисциплін художньо- естетичного циклу”

Плотницька, О. В. (2005) Формування художньо-аналітичних умінь у майбутніх учителів музики на заняттях спецкурсу „Інтеграція дисциплін художньо- естетичного циклу”. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14: Зб. наук. пр (Випуск). с. 92-94.

[img]
Перегляд
Text
Download (276kB) | Перегляд

Опис

У статті пропонуються блоки практичних завдань, що використовуються автором для формування художньо-аналітичних умінь майбутніх вчителів музики.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: розвиток творчої художньо-естетичної активності,художня компетентність студента,комплекс творчо-розвивальних завдань,освоєння студентами компонентів простору музичного образу,розвиток артистичних здібностей, оперування аналізом творів образотворчого мистецтва.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач, що депонує: Н.С. Борисенко
Дата внесення: 24 Січ 2012 12:56
Останні зміни: 14 Серп 2015 23:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6051

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу