Методологічний підхід до класифікації дослідницьких задач за їх дидактичними цілями

Рибалко, А. В. (2004) Методологічний підхід до класифікації дослідницьких задач за їх дидактичними цілями. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). с. 91-94.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (125kB) | Перегляд

Опис

У статті здійснена класифікація дослідницьких задач з фізики за їх дидактичними цілями у відповідності до методів наукового пізнання та обґрунтована її необхідність.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач, що депонує: М.В. Луцик
Дата внесення: 08 Груд 2008 15:03
Останні зміни: 14 Серп 2015 13:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/619

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу