Методологічний підхід до класифікації дослідницьких задач за їх дидактичними цілями

Рибалко, А. В. (2004) Методологічний підхід до класифікації дослідницьких задач за їх дидактичними цілями. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). pp. 91-94.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (125kB) | Preview

Abstract

У статті здійснена класифікація дослідницьких задач з фізики за їх дидактичними цілями у відповідності до методів наукового пізнання та обґрунтована її необхідність.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Depositing User: М.В. Луцик
Date Deposited: 08 Dec 2008 15:03
Last Modified: 14 Aug 2015 13:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/619

Actions (login required)

View Item View Item