Дистанційне навчання в системі вищої гуманітарної освіти Сполучених Штатів Америки

Малярчук, О. В. (2010) Дистанційне навчання в системі вищої гуманітарної освіти Сполучених Штатів Америки. Other thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

[img]
Preview
Text
Download (272kB) | Preview

Abstract

Дисертація присвячується проблемі становлення та розвитку дистанційної форми навчання в системі вищої гуманітарної освіти Сполучених Штатів Америки. Визначено головні передумови розвитку дистанційного навчання в умовах постіндустріальних суспільств та його характерні особливості. Подано характеристику розвитку різних форм навчання на відстані, починаючи з найдавніших часів; здійснено аналіз розвитку дистанційної освіти як науково-теоретичного та практично-освітнього феномена. У роботі розглянуто організаційно-методичні та технологічні засади дистанційного навчання, основні форми організації дистанційної освіти та базові технології навчання, провідні моделі, кадрові та змістові характеристики дистанційного навчання в системі вищої гуманітарної освіти США; алгоритм проходження дистанційного курсу студентом, характеристики процесу акредитації з метою використання позитивного досвіду в організації дистанційного навчання у гуманітарних ВНЗ України.

Item Type: Thesis (Other)
Uncontrolled Keywords: дистанційне навчання, дистанційна освіта, вища гуманітарна освіта в США, акредитація, провайдер, тьютор
Subjects: E History America > E151 United States (General)
L Education > LA History of education
L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics
Depositing User: завідувач С. О. Гавриловський
Date Deposited: 08 Feb 2012 09:29
Last Modified: 15 Aug 2015 00:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6422

Actions (login required)

View Item View Item