Психолого-педагогічні умови підвищення продуктивності вивчення геометричних тіл

Сверчевська, І. А. (2004) Психолого-педагогічні умови підвищення продуктивності вивчення геометричних тіл. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). pp. 213-217.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (123kB) | Preview

Abstract

Виділено зовнішні і внутрішні психолого-педагогічні умови, які впливають на підвищення продуктивності вивчення геометричних тіл.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > QA Mathematics
Depositing User: О.В. Роговченко
Date Deposited: 08 Dec 2008 14:32
Last Modified: 14 Aug 2015 13:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/654

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics