Оцінювання готовності вчителів-філологів до навчання дорослих у системі неперервної освіти Великої Британії

Григор’єва, Т. Ю. (2010) Оцінювання готовності вчителів-філологів до навчання дорослих у системі неперервної освіти Великої Британії. Вісник Черкаського університету: педагогічні науки // Зб. наук. пр. Част. 1 (183). pp. 56-61.

[img]
Preview
Text
Download (243kB) | Preview

Abstract

У статті розкриваються особливості ефективної підготовки вчителя до освіти дорослих у Великій Британії. Окреслено змістові характеристики програм оцінювання готовності вчителів до навчання дорослих. Висвітлено методи визначення потреб дорослих у процесі навчання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: підготовка вчителя для дорослих, програми оцінювання, індивідуальне оцінювання, потреби дорослих
Subjects: L Education > LC Special aspects of education > LC5201 Education extension. Adult education. Continuing education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics
Depositing User: завідувач С. О. Гавриловський
Date Deposited: 27 Feb 2012 11:17
Last Modified: 15 Aug 2015 00:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6603

Actions (login required)

View Item View Item