Григор’єва, Т. Ю. (2011) Індивідуальні методи підготовки вчителів-філологів до навчання іноземних мов дорослих. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Ч. 2.. pp. 58-65.
|
Text
Download (207kB) | Preview |
Abstract
У статті на основі аналізу змісту підготовки вчителів-філологів до навчання дорослих у Великій Британії розглядається індивідуальний метод навчання "щоденник"; охарактеризовано його складові та критерії оцінювання; визначено принципи його ефективного використання.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | професійна підготовка, навчання дорослих, метод "щоденник", критерії оцінювання |
Subjects: | L Education > LC Special aspects of education > LC5201 Education extension. Adult education. Continuing education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics |
Depositing User: | завідувач С. О. Гавриловський |
Date Deposited: | 27 Feb 2012 11:16 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 00:40 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6604 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |