Індивідуальні методи підготовки вчителів-філологів до навчання іноземних мов дорослих

Григор’єва, Т. Ю. (2011) Індивідуальні методи підготовки вчителів-філологів до навчання іноземних мов дорослих. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Ч. 2.. pp. 58-65.

[img]
Preview
Text
Download (207kB) | Preview

Abstract

У статті на основі аналізу змісту підготовки вчителів-філологів до навчання дорослих у Великій Британії розглядається індивідуальний метод навчання "щоденник"; охарактеризовано його складові та критерії оцінювання; визначено принципи його ефективного використання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійна підготовка, навчання дорослих, метод "щоденник", критерії оцінювання
Subjects: L Education > LC Special aspects of education > LC5201 Education extension. Adult education. Continuing education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics
Depositing User: завідувач С. О. Гавриловський
Date Deposited: 27 Feb 2012 11:16
Last Modified: 15 Aug 2015 00:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6604

Actions (login required)

View Item View Item