Визначення ефективності навчально-тренувального процесу кваліфікованих стрибунів у довжину з розбігу

Яворська, Т. Є. (2010) Визначення ефективності навчально-тренувального процесу кваліфікованих стрибунів у довжину з розбігу. Педагогіка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фізичного виховання і спорту, 3 (5). pp. 171-174. ISSN 1818-9172

[img]
Preview
Text
Download (142kB) | Preview

Abstract

В роботі показано підходи до кількісної оцінки навчально-тренувального процесу кваліфікованих стрибунів у довжину з розбігу. Матеріалом для дослідження слугували інформативні параметри спортсменів 17–18, 19–21 та більше 21 років. Ефективність навчально-тренувального процесу краще визначати шляхом послідовного вирішення завдань прогнозу результативності спортсменів для послідовних часових інтервалів з використанням певної кількості інформативних параметрів. Підвищення ефективності навчально-тренувального процесу можна забезпечити з використанням аналізу регресійної формули результативності як лінійної функції інформативних параметрів.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > Q Science (General)
Divisions: Faculty of Physical Education and Sport > Department of Theoretical and Methodological Foundations of Physical Education and Sport
Depositing User: лаборант кафедри медико-біологічних основ фізичного виховання та спорту Ольга Добрякова
Date Deposited: 06 Mar 2012 10:26
Last Modified: 23 Jan 2018 13:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6738

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics