Визначення ефективності навчально-тренувального процесу кваліфікованих стрибунів у довжину з розбігу

Яворська, Т. Є. (2010) Визначення ефективності навчально-тренувального процесу кваліфікованих стрибунів у довжину з розбігу. Педагогіка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фізичного виховання і спорту, 3 (5). с. 171-174. ISSN 1818-9172

[img]
Перегляд
Text
Download (142kB) | Перегляд

Опис

В роботі показано підходи до кількісної оцінки навчально-тренувального процесу кваліфікованих стрибунів у довжину з розбігу. Матеріалом для дослідження слугували інформативні параметри спортсменів 17–18, 19–21 та більше 21 років. Ефективність навчально-тренувального процесу краще визначати шляхом послідовного вирішення завдань прогнозу результативності спортсменів для послідовних часових інтервалів з використанням певної кількості інформативних параметрів. Підвищення ефективності навчально-тренувального процесу можна забезпечити з використанням аналізу регресійної формули результативності як лінійної функції інформативних параметрів.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Підрозділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач, що депонує: лаборант кафедри медико-біологічних основ фізичного виховання та спорту Ольга Добрякова
Дата внесення: 06 Бер 2012 10:26
Останні зміни: 23 Січ 2018 13:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6738

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу