Плахотнюк, Н. П. (2010) Критерії та показники рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Збірник наукових праць Слов'янського державного педагогічного університету. Ч. II. (5). pp. 181-191.
|
Text
Download (204kB) | Preview |
Abstract
У статті розглядаються та теоретично обґрунтовуються критерії та показники рівня сформованості готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Розкрито зміст мотиваційного, когнітивно-операційного, креативного та рефлексивного компонентів готовності. Висвітлені результати констатувального експерименту та доведена необхідність впровадження навчально-ігрового проектування в професійну підготовку майбутніх учителів.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | готовність майбутніх учителів до інноваційної діяльності, компоненти готовності |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics |
Depositing User: | завідувач С. О. Гавриловський |
Date Deposited: | 13 Mar 2012 08:17 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 00:52 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6778 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |