Критерії та показники рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності

Плахотнюк, Н. П. (2010) Критерії та показники рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Збірник наукових праць Слов'янського державного педагогічного університету. Ч. II. (5). pp. 181-191.

[img]
Preview
Text
Download (204kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються та теоретично обґрунтовуються критерії та показники рівня сформованості готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Розкрито зміст мотиваційного, когнітивно-операційного, креативного та рефлексивного компонентів готовності. Висвітлені результати констатувального експерименту та доведена необхідність впровадження навчально-ігрового проектування в професійну підготовку майбутніх учителів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: готовність майбутніх учителів до інноваційної діяльності, компоненти готовності
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of the English Language
Depositing User: завідувач С. О. Гавриловський
Date Deposited: 13 Mar 2012 08:17
Last Modified: 15 Aug 2015 00:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6778

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics