Методи та форми навчально-ігрового проектування у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності

Плахотнюк, Н. П. (2010) Методи та форми навчально-ігрового проектування у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Формування професійно-педагогічної майстерності вчителів: історія, сучасність, перспективи (присвячується 80-річчю кафедри педагогіки ЖДУ): збірник тез доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції. pp. 73-84.

[img]
Preview
Text
Download (299kB) | Preview

Abstract

У статті представлені методи та форми навчально-ігрового проектування як складові технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Уточнено визначення поняття „метод навчально-ігрового проектування”, виділено групи методів та дана їх характеристика відповідно до основних етапів навчально-ігрового проектування. Визначено сутність та функції груп методів, виділені критерії їх відбору та використання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: методи, форми навчально-ігрового проектування
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of the English Language
Depositing User: завідувач С. О. Гавриловський
Date Deposited: 13 Mar 2012 08:16
Last Modified: 15 Aug 2015 00:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6779

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics