Психологічні аспекти готовності учителів до інноваційної діяльності

Коновальчук, І. І. (2011) Психологічні аспекти готовності учителів до інноваційної діяльності. Психологічні аспекти готовності учителів до інноваційної діяльності // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць, 4 (1). pp. 155-161.

[img]
Preview
Text
Download (293kB) | Preview

Abstract

Проведено аналіз психологічних аспектів готовності педагогів до інноваційної діяльності. Виявлено, що у психологічному контексті ця інтегративна якість пов’язана з сформованістю особистісних структур, перебудова яких забезпечує успішність створення і реалізації інновацій та професійної й особистісної самореалізації педагога як суб’єкта інноваційної діяльності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: готовність, психологічна готовність, готовність до професійної діяльності, готовність до педагогічної діяльності, готовність до інноваційної діяльності
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант Ірина Гогола
Date Deposited: 18 Apr 2012 08:23
Last Modified: 15 Aug 2015 01:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7141

Actions (login required)

View Item View Item