Карпенко, Є. М. (2011) Підхід критичного мислення до формування інформаційно-аналітичних умінь. Матеріали 16 міжнародної конференції TESOL „Сучасні напрями дослідження англійської мови: лінгвістичний та методичний аспекти”. pp. 60-61.
|
Text
Download (103kB) | Preview |
Abstract
В статті розглядаються можливі шляхи поетапного формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів, які відповідають інноваційним освітнім тенденціям. Автор аналізує поняття інформаційно-аналітичних умінь та пропонує можливі шляхи їх поетапного формування у контексті підходу критичного мислення.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Інформаційно-аналітичні уміння, інноваційні освітні тенденції, підхід критичного мислення |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature |
Depositing User: | завідувач С. О. Гавриловський |
Date Deposited: | 23 Apr 2012 08:21 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 01:14 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7149 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |