Підхід критичного мислення до формування інформаційно-аналітичних умінь

Карпенко, Є. М. (2011) Підхід критичного мислення до формування інформаційно-аналітичних умінь. Матеріали 16 міжнародної конференції TESOL „Сучасні напрями дослідження англійської мови: лінгвістичний та методичний аспекти”. pp. 60-61.

[img]
Preview
Text
Download (103kB) | Preview

Abstract

В статті розглядаються можливі шляхи поетапного формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів, які відповідають інноваційним освітнім тенденціям. Автор аналізує поняття інформаційно-аналітичних умінь та пропонує можливі шляхи їх поетапного формування у контексті підходу критичного мислення.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Інформаційно-аналітичні уміння, інноваційні освітні тенденції, підхід критичного мислення
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature
Depositing User: завідувач С. О. Гавриловський
Date Deposited: 23 Apr 2012 08:21
Last Modified: 15 Aug 2015 01:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7149

Actions (login required)

View Item View Item