Дубасенюк, О. А., Антонова, О. Є., Вітвицька, С. С., Сидорчук, Н. Г., Спірін, О. М., Якса, Н. В. (2008) Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. Other. Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
|
Text
Download (2MB) | Preview |
Abstract
У монографії представлено сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти. На основі системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, компетентнісного підходів, полікультурної парадигми розкриваються особливості педагогічної діяльності; педагогічна освіта розглядається як процес професійного та соціального становлення особистості майбутнього педагога в умовах прискоренної глобальної інтеграції у світове співтовариство. Монографія адресована науковцям, студентам, магістрантам аспірантам, докторантам, викладачам вищих навчальних педагогічних закладів.
Item Type: | Monograph (Other) |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy |
Depositing User: | доцент Н.П. Бірук |
Date Deposited: | 12 Jun 2012 06:43 |
Last Modified: | 07 Mar 2016 01:01 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7195 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |