Михайлова О. С. (2011) Модель соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). С. 77–80. ISSN 2076-6173.
Preview
vip_59_16.pdf
Завантажити (139kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено проблемі соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Дослідження висвітлює основні компоненти моделі соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін та обґрунтовує їх значущість для соціокультурного виховання майбутніх учителів-гуманітаріїв. Обґрунтовано принципи, умови та етапи соціокультурного виховання майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 29 Трав 2012 07:45 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:27 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7319 |