Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Модель соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін

Михайлова О. С. (2011) Модель соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). С. 77–80. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of vip_59_16.pdf]
Preview
Текст
vip_59_16.pdf

Завантажити (139kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено проблемі соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Дослідження висвітлює основні компоненти моделі соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін та обґрунтовує їх значущість для соціокультурного виховання майбутніх учителів-гуманітаріїв. Обґрунтовано принципи, умови та етапи соціокультурного виховання майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 29 Трав 2012 07:45
Оновлення: 15 Серп 2015 01:27
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7319

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу