Модель соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін

Михайлова, О. С. (2011) Модель соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). pp. 77-80. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (139kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено проблемі соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Дослідження висвітлює основні компоненти моделі соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін та обґрунтовує їх значущість для соціокультурного виховання майбутніх учителів-гуманітаріїв. Обґрунтовано принципи, умови та етапи соціокультурного виховання майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 29 May 2012 07:45
Last Modified: 15 Aug 2015 01:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7319

Actions (login required)

View Item View Item