Впровадження компетентнісного підходу у навчанні інформатики як чинник забезпечення якості підготовки студентів-документознавців

Сивак, О. А. (2011) Впровадження компетентнісного підходу у навчанні інформатики як чинник забезпечення якості підготовки студентів-документознавців. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). pp. 122-125.

[img]
Preview
Text
Download (147kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовується необхідність впровадження у процес навчання інформатики компетентнісного підходу, розкриваються особливості змісту, що сприяє набуттю професійних та дослідницьких компетентностей майбутніми документознавцями. Виявлено, що оновлення змісту курсу інформатики на засадах впровадження компетентнісного підходу та відповідного методичного забезпечення сприяє підвищенню якості підготовки майбутніх фахівців, розвитку свідомого, зацікавленого, мотивованого ставлення до вивчення інформатики, формуванню професійних компетенцій майбутніх документознавців, що відповідають новим соціальним вимогам.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 29 May 2012 08:09
Last Modified: 15 Aug 2015 01:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7331

Actions (login required)

View Item View Item