Арешонков, В. Ю. (2011) Періодизація процесу розвитку змісту шкільної суспільствознавчої освіти у ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). pp. 53-57.
|
Text
Download (148kB) | Preview |
Abstract
У статті представлено характеристику головних етапів розвитку суспільствознавчої освіти у XX ст. Подано змістові характеристики кожного з етапів. Проаналізовано провідні теоретичні підходи до змісту освіти: знаннєвий, діяльнісний, культурологічний, компетентнісний.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Divisions: | Faculty of History > Department of Law and Public Administration |
Depositing User: | Л. А. Лупаренко |
Date Deposited: | 30 May 2012 08:10 |
Last Modified: | 23 Jan 2018 13:45 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7397 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |