Періодизація процесу розвитку змісту шкільної суспільствознавчої освіти у ХХ ст.

Арешонков, В. Ю. (2011) Періодизація процесу розвитку змісту шкільної суспільствознавчої освіти у ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). pp. 53-57.

[img]
Preview
Text
Download (148kB) | Preview

Abstract

У статті представлено характеристику головних етапів розвитку суспільствознавчої освіти у XX ст. Подано змістові характеристики кожного з етапів. Проаналізовано провідні теоретичні підходи до змісту освіти: знаннєвий, діяльнісний, культурологічний, компетентнісний.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of History > Department of Law and Public Administration
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 30 May 2012 08:10
Last Modified: 23 Jan 2018 13:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7397

Actions (login required)

View Item View Item