Особливості сприймання літературних творів учнями старших класів

Усатий, А. В. (2011) Особливості сприймання літературних творів учнями старших класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). pp. 100-105. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (160kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто особливості сприймання літературних творів учнями старших класів, визначено закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які удосконалюються в процесі навчання, необхідних для розуміння й осягнення змісту художніх творів. Сформульовано висновок про головне – зацікавити учнів читанням художнього твору, в процесі чого формуються читацькі уміння: учні навчаються аналізувати твір, розуміти його у розвитку літературного процесу, з’ясовувати позицію автора і сприймання ним епохи, бути компетентними в галузі сприймання та аналізу текстів різних жанрів, в тому числі й художніх.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of World Literature and Teaching Methods of Philological Sciences
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 30 May 2012 08:49
Last Modified: 01 Mar 2016 10:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7408

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics