Модель підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів

Гуманкова, О. С. (2011) Модель підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). pp. 111-115.

[img]
Preview
Text
Download (148kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Дослідження висвітлює та обґрунтовує зміст та структуру моделі підготовки майбутніх учителів до здійснення зазначеного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 30 May 2012 08:55
Last Modified: 15 Aug 2015 01:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7410

Actions (login required)

View Item View Item